Wanneer je een bedrijf hebt, dan is de kans groot dat je, met enige regelmaat, bezoekers ontvangt. Je kunt dan een infozuil neerzetten bij de ingang. Bezoekers kunnen zich daar aanmelden en degene met wie ze een afspraak hebben kan ze komen halen uit de wachtruimte. Zo’n infozuil hebben we inmiddels allemaal wel eens gezien. Heb je er eenmaal één gezien, dan weet je hoe handig zo’n infozuil is. Maar je kunt er nog veel meer mee doen. Je kunt deze zuil ook gebruiken om je bezoekers te informeren over je bedrijf. Dat was, zeker in tijden van corona erg handig.
Moeten je bezoekers langer wachten?
Dan is het wel zo fijn als ze lekker kunnen zitten onder het genot van een kopje koffie of thee. Maar wat dan? Het is een tijd lang gewoon geweest om de lokale krant en/of de leesmap op de salontafel te leggen. Die kranten en tijdschriften worden al snel erg lelijk en een beetje viezig. Dat wil je je (potentiële) klanten natuurlijk niet aandoen. Je kunt dan wellicht beter kiezen voor een touch table. Op deze touch table kunnen je klanten meer te weten komen over je bedrijf en over de producten die je verkoopt.
Voor welke bedrijven is een touch table interessant?
Een touch table is interessant voor alle bedrijven waar bezoekers met enige regelmaat moeten wachten tot ze aan de beurt zijn.
Denk dan bijvoorbeeld aan een autodealer. Je kunt daar, in principe, gewoon binnenlopen om informatie te krijgen over de aanschaf van een nieuwe auto, maar de kans is aanwezig dat de verkoper net met anderen in gesprek is. Door de touch table kunnen bezoekers dan alvast zelf meer informatie opzoeken over de auto die zij graag willen.
Ook in een hotel zitten mensen vaak te wachten. Door hier zo’n touch table in de lobby te zetten, kunnen mensen, interactief, zien welke bezienswaardigheden er in de buurt zijn.
In een meubelwinkel kunnen bezoekers, samen met de verkoper, een moodboard maken om er zo achter te komen welke meubels en accessoires passen bij de bezoeker. Dit zorgt voor duidelijkheid en nieuwe inzichten.
Ook voor allerlei andere bedrijven is een touch table erg interessant. Juist omdat het hier gaat om een interactieve beleving. Dit maakt dat een bedrijf al indruk maakt, nog voor er gesproken wordt met een medewerker.
Welke informatie zichtbaar is op de tafel bepaalt het bedrijf zelf.