In de huidige – voornamelijk digitale – wereld, kan het soms uitdagend zijn om met uw content boven die van de rest uit te komen. Als onderneming wil u uiteraard gezien worden, en dit kan lastig zijn om te realiseren wanneer de competitie hetzelfde doel beoogt. Content Syndicatie zorgt ervoor dat uw merkbekendheid, online autoriteit én uw websiteverkeer een flinke boost krijgen. Een Data Management Service helpt u vervolgens bij het zo efficiënt mogelijk verwerken van uw productdata zodat de verkopen hand in hand kunnen gaan met het tempo van uw marketing. Bent u benieuwd naar wat Content Syndicatie en een Data Management Service precies inhouden? Lees dan vooral verder.
Content Syndicatie
Wanneer we het hebben over Content syndicatie, dan hebben we het eigenlijk over het herpubliceren van uw content op andere websites. Dit heeft als direct gevolg dat uw content automatisch door meer internetgebruikers waargenomen wordt, met meer merkbekendheid, online autoriteit én eventueel meer verkeer richting uw website als gevolg. De content die gedeeld wordt kan van alles zijn. Denk aan tekst, beelden en andere vormen van media. Content Syndicatie biedt blootstelling van uw content aan uw doelgroep op grotere schaal en kan daarnaast ook nieuwe doelgroepen bereiken. Zie uw content als een net, en het internet als een vijver. Hoe groter het net, des te groter de vangst die u zult kunnen realiseren. Door aan Content Syndicatie te doen, vergroot u uw content-net waardoor de vangst aan klanten dus ook vergroot zal worden.
Data Management Service
Het is natuurlijk ontzettend fijn als uw data goed toegankelijk is zodat u hier makkelijk bij kunt wanneer dit nodig is. Wanneer we spreken over een Data Management Service, dan spreken we over een dienst die alle taken rondom het onderhouden, organiseren en beheren van uw product of bedrijfsgegevens op zich neemt. U kunt bijvoorbeeld uw productgegevens, zoals labels, naar een dergelijke serviceprovider uploaden en deze gegevens kunnen dan door deze partij gecontroleerd worden. Als alles in orde is, kan er door deze partij voor gezorgd worden dat uw product klaar is om op legitieme wijze verkocht te worden. Een reden om te kiezen voor een Data Management Service is dat het de tijd die het u kost om een product naar de markt te brengen drastisch kan verminderen. Dit komt doordat de provider alle managementtaken op zich neemt zodat u zich kunt focussen op andere zaken. Ideaal toch?